Çip yerine koymadan Xerox 3010 Dolumu (3040 chipsiz Dolum)

22.05.2014 15:28

Burada alınan: https://habrahabr.ru/sandbox/58073/, beni kontrol değil.

O YouTube gördüklerini esinlenerek rulo , DocuPrint P205b üzerinde, sessiz kontrol toner düzeyi basılmış ikizler Xerox 3010, diye düşündüm "Ve biliyor musun hiç? Biz denemek gerekir. Sadece toner doldurmak eğer, neden çipleri değiştirmek? "


Ne yaptım: 
. Ben firmware güncelleme 3010 Xerox yazıcı indirilen 
gerekli emin, firmware yükseltmesi değil, ama ben yaptım.

 

Bundan sonra, DocuPrint 205 için sürücüleri indirin. Benim hatam oldu. Söylemek zorunda 
ve yazıcı DocuPrint P205b için yardımcı programları indirebilir.

Ama isimleri ve DocuPrint P205b DocuPrint 205 benziyor? Ben zorla inf dosyası belirtmeden yazıcı sürücüsünü ayarlayın. Ve ben DocuPrint 205 vardı. Ancak, test sayfası veya herhangi bir, ne sistem, sadece yazıcıya orada ne olup bittiğini öğrenmek için çalışıyorum başarıya yol açmaz.Xerox 3010 den yerli sürücüleri tüm baskı ve oldukça harika inceleyin.

Yazıcı yanıt vermiyor olması, kesinlikle biraz şaşırmış, ama ben devam etti. Bulunan ve Fuji Xerox P205b için yarar bir dizi kurulu, aslında, bu model video kullanılır. Eğer Yazıcı Ayarı Yardımcı Programı çalıştırdığınızda Ancak, sistem belirli bir yazıcıya sahip bir mesaj alıyorum. Pomaia yol ve bu, ben bu şeyi attım. 
edildi akşam geç.

Ertesi gün, ben Xerox 3010 almak için, yazıcı DocuPrint bir firmware değil flaş, ve aslında DocuPrint gerekebilir düşündüm. Ama bunu yapmak için korktum.

Benim sonraki düşünce bu 64-bit sürücü bir sorun olduğunu oldu. WinXP 32 ile bir netbook üzerinde her şeyi özelleştirmek için karar verdi. Win7 64 var. Ve sonra bana fikir geldi.

! Oldukça farklı yazıcı - sürücüleri ararken, ben DocuPrint 205 ve DocuPrint P205b fark 
WinXP DocuPrint set P205b, ve lokomotif sürücüleri indirilen! Yazıcı hemen bir test sayfası yazdırın! Ve o DocuPrint P205b dedi!

Bir sonraki adım, yarar yazıcının lansmanı oldu. Ve oh sevinç! Onlar bir yazıcı bulundu ve o tamam gösterdi!

Sonra ben seçtim ve orijinal olmayan modu dahil. Anladığım kadarıyla, siz orijinal kartuşları kullanamazsınız hangi modu ve yazıcı toner miktarını kontrol etmez! Gerekli ve baskı ve baskı ve baskı Buna göre, başlangıç ​​kartuşun sürekli toneri dökmek!

Yani sadece yazıcı kartuşu görmüyorum ... ne yazık ki, işe yaramadı, çip bantı yapıştırmak için çalıştı.

Yani, toparlama, ben şunu söyleyeceğim: Neredeyse çip üzerinde bir zaferi! Bu kartuş yazdırmak için emin olmak için kağıt yaklaşık 1.000 adettir. Bu açıkça iki kez, başlangıç ​​yonga kartuş içine dikişli sayfaların sayısını aşıyor.

Ama bazı şeyler vardır ... :) ben basına toner doldurulmasına ve böyle bir problem yok. Bir baskı "Savaş ve Barış" arzu değildir. Yazık ve kağıt ve toner.

Ama yakında bu sorulara karar olacağını düşünüyorum. Ve bu, genel olarak, iyi bir ev yazıcı yazıcının kendisi fiyat olarak, yakıt ikmali aynı yetersiz maliyeti ile muhafaza edilebilir umuyoruz.

Ek:

DocuPrint P205b Monitör toner düzeyini kapatmak için ne gösterir video. youtu.be/aeu2gGiUZfU

Ben yazıcıyı güncellemek için kullanılır Firmware,.Phaser_3010_Firmware_version_SG1_XC_2.02.zip 

Yönetim Araçları 

WindowsXP 32 bit için Sürücüler